Klachtenformulier

Vanaf  1-1-2017 treedt de Wet kwaliteit,klachten en geschillen in de zorg in werking.

Wij zijn aangesloten bij de landelijke geschilleninstantie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Uw klacht wordt door onze klachten coördinator doorgestuurd naar deze onafhankelijke organisatie. Die zullen uw klacht in behandeling nemen. Het kan zijn dat u nog gevraagd wordt extra informatie op een ander document in te vullen.

Hieronder kunt u de klachten regeling inzien.

Stuur uw klacht via deze email naar ons toe. U kunt ook gerust een afspraak maken om uw klacht met de huisarts te bespreken.We zullen binnen 1 week reageren.

Klachten regeling WKKGZ

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.